Zuinige zege.

Bekerwedstrijden, nooit gemakkelijk. Diegem Sport startte met schwung tegen Helderen-Millen, maar kon geen vroege voorsprong afdwingen, die de match wellicht een stuk eenvoudiger gemaakt had. Barkellil kapte zich mooi vrij maar schoot over en de vrije trap van Denayer knalde tegen de kruising, jammer. Nadat Frix zowat doormidden gemaaid werd, met een ontwrichte schouder en een wekenlange onbeschikbaarheid als gevolg, nam de bitsigheid toe en werd het voetbal almaar minder.

Uiteindelijk wist Diegem in de slotminuut toch nog te scoren. Een lange bal werd door Barkellil doorgekopt en Denayer werkte die vervolgens netjes langs de bezoekende doelman. De penalty-loterij op die wijze mooi omzeilend. Niet groots, maar wel verdiend geplaatst voor de volgende ronde, en daar gaat het om in de bekerpartijen. Volgende week tegen Olsa Brakel.

WDB

Viki De CremerPhilippe Tanesy
Wouter Cochet
  • Freddy 07/09/2020 at 16:53

Dikke ,dikke proficiat mannen ,maar ook een spoedig en volledig herstel gewenst aan Axel !

• Jos Verschueren 07/09/2020 at 07:33

Knap Sander! Wat een sportcarrière! Eerst volleybal en dan nu vrijwel wekelijks in de krant met Diegem… Wow! Vele groeten en alle succes dit seizoen! Jos verschueren, VUB Sportmanagement, trots op alumnus Sander!