Loting Croky Cup 2020-2021 – update

De loting van de eerste vier rondes van de Croky Cup 2020-2021 vond plaats op dinsdag 14 juli op de Bondszetel. De beker ging normaal gezien van start in augustus maar is om gekende redenen een maand uitgesteld. Zie hier de nieuwe speeldata. (Doorstreept = uitgeschakeld)

We zijn vrijgesteld van de eerste ronde, die zal plaatsvinden op 1 september. K Diegem Sport neemt het in het weekend van 5-6 september thuis op tegen de winnaar van het duel Entente Blegnytoise B (4e Prov Luik) en FC Herderen-Millen (1e Prov Limburg).

Door de 1-0 overwinning tegen Herderen-Millen, volgt in de derde ronde (13/9) opnieuw een thuiswedstrijd tegen:

• Olsa Brakel (2e nat A)
  • KSK Voorwaarts Zwevezele B (3e prov W-Vl)
  • KVV St-Denijs Sport (2e prov O-Vl).

Bij eventuele winst, kan dan in de vierde ronde (19/9) een wedstrijd op verplaatsing volgen, ditmaal tegen een tegenstander uit het rijtje:

• KVV Schelde Serskamp-Schellebelle (3e prov O-Vl),
  • Avanti Stekene (3e nat),
  • Renaissance Mons 44 (3e nat),
  • Leopold Club Mesvinois (2e prov Heneg.),
  • Entente Rechaintoise (1e prov Luik),
  • AC Hombourg (2e prov Luik),
  • KFC St-Job (2e prov Antw.) of
  • KAC Betekom (3e nat).

Indien we het tot de 4e ronde schoppen zal de 1e competitiewedstrijd tegen City Pirates verschoven worden naar een later datum. Maar laten we niet op de feiten vooruitlopen 😉
Ondertussen is ook onze competitiekalender vrijgegeven. Die kan je hier terugvinden. Met één druk op de knop kan je je meteen ook abonneren op de kalender, zo staan alle wedstrijden in de agenda van je smartphone, en mis je geen enkele wedstrijd!